Guardian Angels

Walcz by zwyciężać, niszcz by się zemścić....

#1 2007-10-15 18:40:06

Ryba (Valera)

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-10-11
Posty: 26
Punktów :   

aktywnosc graczy

Aktywnosc naszych graczy pozostawia wiele do życzenia. Trzeba przede wszystkim graczy którzy grają. Nie wymagajmy już od każdego zaangażowania w sprawy klanowe.

Powinno się wyganiać ludzi którzy nie logują się od jakiegoś czasu, klan to nie przechowalnia.

Wiadomo że jeśli wygoni się wszystkich nieaktywnych to padnie ZK, sam w moim poprzednim klanie stosowalem taktyke przetrzymywania nieaktywnych powyżej 16 punktów tylko dla zbrojowni. Dlatego powinniśmy prowadzić czynną rekrutacje, nie czekać aż ktoś łaskawie zdecyduje się do nas dołączyć tylko bić się o nowych członków Więcej członków = więcej prków klanowych = lepszy sprzęt dla klanowiczów.

Ja w moim poprzednim klanie w ciągu 2 tygodniu uzbierałem członków po brzegi, aż w pewnym momencie wywalałem słabo rozwijających się żeby zrobić miejsce dla nowej krwi, w sumie w ciągu miesiąca z klanu w którym było kilku graczy po kilka punktów zrobił się klan z zajętymi wszystkimi niemal wolnymi miejscami z punktami 10-20 (nie licząc mnie, gościa z 44 punktami, i kilku ludzi z ~30 punktami)


Zapełniłem tak szybko klan dzięki zaproszeniom które wysyłałem własnoręcznie. Nie jest to do końca wdzięczna robota, bo najpierw trzeba znalesc grupe ludzi którzy grają (trzeba patrzec do kazdego profilu i zapisywac sobie ludzi którzy ostatnio logowali się tego samego dnia którego się sprawdza) a nastepnie do kazdego wysłać zaproszenie, a i tak na 15-20 osób zwykle dołączają się 1-2 osoby do klanu, jednak to już jest coś Świeża krew która jest bardzo cenna

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetonovĂŠ JĂ­mky ProtivĂ­n http://namakkalshopping.online busy Munchen savo przeciw pleśni wynajem autobusów Piła